יום ראשון, 27 ביולי 2008

זה נחמד לגלות # 1

שיש המון דברים שבא לי שיווצרו בעולם, אבל שממש לא את כולם בא לי אישית ליצור.
ולאנשים אחרים, זה בדיוק, אבל בדיוק, מה שמתאים לחלומותיהם העמוקים.

כדאי לשים לב להבדל הזה ולהשאיר דברים שלא מדויקים לי, לאנשים אחרים, שעבורם זה כן מדויק להקים נגיד בית קפה אורגני בתל-אביב, מה שבבירור לא יעשה לי נעים בגדול.

ושאם אני מאד רוצה שיהיה לפטופ בצבע מסוים, עם תכונות מסוימות, אז אני לא צריכה להמציא אותו. אנשים אחרים כבר רוצים מאד ליצור כזה וזה בדיוק מה שמדליק אותם לעשות. והם גם טובים בזה.

כך העולם בנוי, אנשים מוכשרים ומשתוקקים ומעדיפים ליצור דברים שונים. זה נהדר, המגוון הזה. אדרבה.

זה די נהדר לגלות, שרוב הדברים שאני רוצה קיימים כבר בעולם, ושמה שיש לי להתמקד בו הוא בלהיפגש.

ושמה שאני רוצה ליצור באמת זו היצירה הייחודית שלי, שתהיה נחוצה ומופלאה עבור אחרים שמחכים דווקא לה.

אין תגובות: